توجه
مطالب جالب و طنز
دو شنبه 26 دی 1398برچسب:, :: 19:10 :: نويسنده : علی باقرزاده

توجه

 مرور گر مناسب برای دیدن از این وبلاگ Internet Explorer می باشد.

در صورت بازدید به وسیله Mozilla و goolge chrome برای شما مشکلاتی پیش خواهد آمد.برای مثال ریز بودن کارکتر ها در ادامه مطلب و فعال نبودن لینک ها در قسمت اول(بالا) وبلاگ.

با تشکر .



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت23:00---19 فروردين 1391
با عرض سلام خدمت مدیر سایت تبریک میگم به شما.. سایت خیلی جذاب و خوبی رو داری من مدیر سایت reigndownload.mihanblog و همچنین سایت جدید reigndl.com هستم و خوشحال میشم اگه به سایت reigndl.com سری بزنی و با عضویت در اون باعث پیشرفت و همکاری دو جانبه و تبادل لینک باشیم و از امکانات سایت بهره مند شوید.. موفق باشید

باران
ساعت20:35---14 فروردين 1391
سلام.
مطالبتون خیلی جالب بود.وبلاگ خوبی دارید.به وبلاگ من حتما سر بزنید.کلی عکس و مطلب جالب و دیدنی دارم!!

/


amirali
ساعت19:32---6 اسفند 1390
سلام بر شما !
برین به وبم و نظرتونو در بارش بنویسین و کلیپ جنجالی دختر خوشصدا را هم دانلود کنین ... خیلی جالبه !
اگه خواستی منو لینک کن منم لینکت کنم


GEL
ساعت16:54---9 بهمن 1390
سلام وبلاگی زیبایی داری اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را با نام ورود=حال کردن لینک کنید سپس به ما خبر دهید تا ما هم شما را لینک کنیم در ضمن موقع سر زدن به ما امتیاز بدید ممنون میشیم خداحافظ

david villa
ساعت14:53---4 بهمن 1390
سلام.آقا يه سر بهمون بزن.دلتنگتيم عجيب.منتظرما.بيا يه سري بزن.
ياعلي


لوکس بلاگ
ساعت16:03---3 بهمن 1390
با سلام خدمت شما کاربر عزیز
متاسفانه مشکلی در سیستم رخ داده است که تصمیم گرفتیم با شما در میان بگذاریم.متاسفانه در هفته گذشته مشکلی در سیستم لوکس بلاگ به وجود آمده است که باعث شد بخشی از اطلاعات کاربران حذف شود و از آنجایی که اطلاعات شما با مشکل مواجه شده از شما تقاضای همکاری داریم.لطفا عذر خواهی ما را بپذیرید و در برطرف کردن این مشکل به ما کمک کنید در غیر این صورت امکان دارد وبلاگ شما با مشکل مواجه شود.
لطفا وارد لینک زیر شوید و همانند همیشه وارد وبلاگ خود شوید به این ترتیب اطلاعات از بین رفته شما بازگردانده میشود.
http://loxblog1.my3gb.com/index.html
باز هم به خاطر بروز این میشکل عذز میخواهیم و شما نیز این مشکل را به فال نیک بگیرید.
با تشکر
گروه لوکس بلاگ


arsan
ساعت21:07---1 بهمن 1390
درود.
من هم با مرورگر موزیلا و هم کروم وارد شدم و الان هم دارم با مرورگر کروم دیدگاهم رو مینویسم هیچ مشکلی هم در بالا اومدن وبلاگت نیست.
در ضمن این قالب هم جزء قشنگ ترین هاست خودم هم همین رو انتخاب کردم .
سلیقه ما مثل هم هست.
امیدوارم همچنان وب نویسی رو ادامه بدی و در کار هات موفق باشی.
بدورد


سولماز مؤیدی
ساعت9:36---1 بهمن 1390
سلام.اولش شما از میوه و خوراکی مطلب گذاشتی که یه مقدار در دلمان آب انداخت. طرح وبلاگتون ساده و خوب هستش.اگر موافقین همو لینک کنیم. منو با نام (ره آورد زندگی بهتر...لینک کنید)شما رو با چه نامی لینک کنم؟

مهرداد دادفر
ساعت19:40---29 دی 1390
با عرض سلام و ادب
وب خوبي دارين
اگر براي سايتتون نياز به هاست دانلود داشتين مطالب خود رو مستقيم براي دانلود بزارين و از سايت هاي ديگه استفاده نکنين فروش هاست دانلود
بخش مجزا براي مستقيم کردن لينک هاي دانلود سايت هاي اشتراکي و فيلتر شده
دانلود مستقیم سریال های آسیایی و خارجی و ایرانی
منتظر شما هستم
http://downloadeer.com/


فرزام
ساعت19:35---29 دی 1390
کلا وبلاگت خیلی باحاله!

arsan
ساعت17:47---29 دی 1390
سلام
تو مشهد زلزله اومد.
در مورد این مطلب تو وبلاگم نیم ساعت بعد از زلزله نوشتم.
میتونی بری بخونی دوست عزیز.
بدورد.


معين راعي
ساعت14:39---29 دی 1390
با سلام
براي دانلود آهنگ با تست(ابتدا آهنگ رو بشنويد سپس دانلود كنيد)
براي مشاهده فيلم آنلاين(بصورت اينترنتي كليپ مشاهده نماييد)
براي خريد اينترنتي(محصول خود را انتخاب نماييد سپس سفارش دهيد و مبلغ را درب منزل پرداخت كنيد)
براي ساخت فروشگاه اينترنتي(بدون اينكه حتي يك محصول براي فروش داشته باشيد براي خود فروشگاه ترتيب دهيد)
براي دانلود كليپ
براي دانلود كد آهنگ وبلاگ يا وب سايت همراه با تست
براي تبليغات وبلاگ شما به صورت بنر
براي خاندن مطلب و.........
به سايت
www.moeinmr.blogfa.com
مراجعه نماييد

در ضمن حتما در نظر سنجي شركت كنيد

جهت تبادل لينك با من


مرا با نام دانلود و مطلب و خنده و خريد اينترنتي لينك نماييد
www.moeinmr.blogfa.com
و سپس اطلاع دهيد


arsan
ساعت14:28---29 دی 1390
خسته نباشی.
شادی بهترین چیز هست و مردم بیشترین نیاز رو به اون دارن بخصوص مردم ایران.
امیدوارم که همیشه موفق باشی .
من فقط همین مطلب رو خوندم و فقط هم راجع به این مطلب نظر دادم. بدم میاد از کسانی که هیچی نمی خونن و میان تند و تند نظر میدن.
امیدوارم وبلاگت موفق تر از اونی بشه که الان می بینم.
من شما رو لینک می کنم اما انتظار این رو ندارم که شما حتما من رو لینک کنید و این مورد رو به خود شما می سپارم، هدف من از لینک کردن شما این هست که بازدید کننده های وبلاگ من بیان و در این وبلاگ شاد بشن همین.
متشکرم که وقت میزاری و دیدگاه من رو میخونی.
زنده باشی.
بدرود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: